• يکشنبه ١٥ مرداد ١٤٠٢-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٥٦
تشکری هاشمی:8-167

علت مماشات در خصوص رفع نقایص فنی پله‌های برقی چیست

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران خواستار توضیح در خصوص علت مماشات درباره عدم رفع نقایص فنی موجود در پله‌های برقی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورا در خصوص حادثه پیش آمده برای کودکی هنگام استفاده از پله برقی در یکی از ایستگاه‌های مترو تذکر داد: این اتیکتی که روی پله‌های برقی نصب شده مبنی بر اینکه خودتان مسئول جان خودتان هستید؛ ناشی از بی‌مسئولیتی مسئولی است که این ادعا را مطرح می‌کند. پله‌‌های برقی باید به طور مرتب بازدید شده و نقایص فنی آن برطرف شود. 
وی با اشاره به اینکه این کار توسط سازمانی به نام سازمان زیباسازی انجام می‌شود، بیان کرد: وقتی با مسئولان سازمان زیباسازی گفتگو می‌شود که مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده گرفته‌اند؛ در می‌یابیم که نه تخصص پله برقی را دارند و نه گستردگی کار به گونه‌ای است که با ساختار و سازمان آن‌ها انطباق داشته باشد. نکته مهم‌تر اینکه این مسئولیت مرتباً در شهرداری دست به دست شده است. 
تشکری در ادامه تصریح کرد: در جلساتی که پیرامون همین موضوع برگزار شد؛ تأکید بر این بود که نگهداری پله‌های برقی باید به مناطق محول شود و شهردار منطقه و ناحیه بازدیدهای میدانی دقیقی از این موضوع داشته باشند. لذا ابتدا توضیح داده شود چرا با وجود نقایص مشهود، به گونه‌ای که دست یک کودک می‌تواند تا آرنج در آن فضا وارد شود؛ مماشات شده و دقت لازم در این خصوص صورت نگرفته است و دوم اینکه درخواست می‌شود به فوریت در این خصوص تصمیم‌گیری شده و نظارت کافی و لازم بر آن انجام شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: